پاسپورت دیجیتال واکسن در استرالیا وارد فاز عملیاتی شد

🔶پاسپورت دیجیتال واکسن وارد فاز عملیاتی شد
“فرم آنلاین جایگزین کارت مسافر فعلی می شود”

🔴دولت استرالیا اولین گام در جهت بازگشایی مرزهای خود را با اجرایی کردن گذرنامه دیجیتال برداشت.

🔶وزیر گردشگری دان تهان می گوید سیستم جدید به استرالیایی ها اجازه می دهد از اکانت خود در MyGov برای بارگذاری QR مدارک واکسیناسیون خود که به پاسپورت آنها متصل است استفاده کنند.

🔶دولت اسکات موریسون با اعطای قرارداد به شرکت بین المللی فناوری اطلاعات Accenture در یک مناقصه، کشور را آماده بازگشایی مرزهای بین المللی می کند.
این فرم آنلاین جایگزین کارت های فعلی مسافران ورودی و اظهارنامه سفر کوید-۱۹ می شود و اطلاعاتی از جمله وضعیت واکسیناسیون را برای تسهیل سفرهای بین المللی در مقیاس بزرگ به استرالیا ارایه می دهد.

🔶دان تهان وزیر گردشگری می گوید مسافران باید ۷۲ ساعت قبل از پرواز تمامی اطلاعات و مدارک خود را آپلود کنند تا در دسترس نیروی های مرزی استرالیا و همچنین دولت های فدرال و ایالتی قرار گیرد.

🔴کارن اندروز وزیر امور داخلی در بیانیه ای گفت: از بازگشایی امن مرزهای بین المللی استرالیا حمایت می کند. این به ما کمک می کند تا از تعداد زیادی از استرالیایی ها در خانه استقبال کنیم و از گردشگران، مسافران، دانشجویان بین المللی، کارگران ماهر و خانوادها در خارج از کشور که همه ما در طول همه گیری از دست داده ایم استقبال کنیم.

🔶هنوز جزئیات چگونی اجرا و مدارک مورد نیاز برای پاسپورت دیجیتال اعلام نشده است.
اروپا تا کنون تنها منطقه ای در جهان است که در آن از گذرنامه های واکسن به طور گسترده استفاده می شود.

انجمن بین المللی حمل و نقل هوایی که تقریباً ۳۰۰ شرکت هواپیمایی را در سطح جهان نمایندگی می کند ماه گذشته از کشورهای جهان خواست تا گواهی دیجیتال کووید اتحادیه اروپا را به عنوان استاندارد جهانی برای صدور گواهینامه واکسن تصویب کنند.

منبع خبر: رادیو sbc استرالیا
 

  • ویزای استرالیا
طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top