به روز رسانی وضعیت ایالت ها در پایان سال مالی 2020

.با نزدیک شدن به پایان سال مالی 2019-2020 ، ایالت های  استرالیا به سرعت برنامه های نامزدی خود را برای ویزاهای 190 و 491 به روز می کنند
:اطلاعات زیر تا به امروز در دسترس است

استرالیای جنوبی  SA
برنامه نامزدی ایالتی خود را در ساعت 9 شب آدلاید در تاریخ 28 ژوئن 2020 بسته خواهد کرد. درخواست هایی که تا این لحظه ارسال نشده اند و هزینه آن پرداخت نشده است حذف می شوند.
این ایالت تاریخ دیگری را برای زمان بازگشایی EOI برای سالهای 2020-2021 ارائه نکرده است.
نیو ساوت ولزNSW 
دولت NSW برنامه ویزای Subclass 491 خود را تا 5 بعد از ظهر 26 ژوئن 2020 برای متقاضیانی که در حال حاضر در منطقه NSW زندگی می کنند و افرادی که در لیست شغلی  NewStream1 منطقه ای قرار دارند باز کرده است.
کوئینزلند
این ایالت برنامه نامزدی خود را برای ویزای 190 و 491 در این سال مالی بسته است. متقاضیانی که از آنها دعوت شده برای ارائه درخواست QLD Nomination اقدام کنند ، ادامه روند رسیدگی را خواهند داشت ، اما اگر تا 30 ژوئن هیچ نامزدی دریافت نشود ، مجدداً برنامه جدید ارائه می شود.
به نظر می رسد که BSMQ منتظر مجوز از وزارت امور داخلی در رابطه با تعداد سهمیه آنها برای سال مالی جدید هستند و ممکن است این امر به دلیل بودجه به تأخیر بیفتد (که قرار نیست تا اکتبر سال 2020 منتشر شود)
قلمرو شمالی
این ایالت اعلام کرده که برنامه آنها در این مرحله برای متقاضیان خارج از کشور بسته می باشد. همچنین از اول جولای سال 2020 تغییراتی در شرایط واجد شرایط بودن برای همه نامزدها ایجاد خواهد شد.
ویکتوریا 
برنامه نامزدی ویکتوریا در پایان ماه می سال 2020 بسته شد و تا زمان دریافت سهمیه سال مالی جدید ، دوباره بازگشایی نخواهد شد.
تاسمانیا
تاسمانیا برای برخی متقاضیان تحت تأثیر COVID-19 که سعی در دیدار با شرایط نامزدی دولت TAS دارند ، انعطاف پذیری را مجاز ساخته است. هنوز هیچگونه بروزرسانی در مورد بسته شدن یا تغییر در الزامات موجود نیست.
استرالیای غربی
دولت WA در 16 ژوئن سال 2020 تغییراتی در لیست مشاغل خود ایجاد کرد ، پرستار ثبت نام شده (بهداشت روانی) (254422) و اضافه کردن تکنسین پزشکی هسته ای (251213) و فیزیکدان (234914) - با تخصص فیزیک پزشکی.
پایتخت استرالیا ACT
این ایالت در 3 ژوئن دور دعوت نامه خود را برگزار كرد و 81 دعوت نامه برای ویزا 190 صادر كرد. به دلیل سهمیه ملاقات ، از 21 آوریل تاکنون برای ویزای ۴۹۱ دعوت نامه صادر نشده است. دور بعدی دعوتنامه 15 جولای برگزار می شود.
پیشنهاد دروازه طلایی آسیا
اکنون زمان خوبی برای جمع آوری شرایط لازم امتیازی برای ارائه EOI و درخواست نامزدی احتمالی ، از جمله اخذ یک ارزیابی مهارت و داشتن نمره بالای زبان انگلیسی است. این کار متقاضیان را برای بازگشایی برنامه های ایالتی آماده می کند ، زیرا تجربه قبلی نشان داده است که این فرصت ممکن است فقط برای یک بازه زمانی کوتاه باشد.
سال مالی جدید همیشه از نظر تغییرات مورد نیاز ، تغییر فرم و افزایش هزینه ها ، تحولات زیادی را به همراه دارد. با پایان یافتن برنامه های نامزدی ایالت ها، متقاضیان باید صبور باشند و منتظر بمانند تا ببینند سال مالی جدید چه چیزی به ارمغان خواهد آورد.

  • ویزای اقامت استرالیا
طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top