آشنایی با مناطق کم جمعیت استرالیا بخش دوم

به مناطق کم جمعیت برویم!

تعداد زیادی از مکانهای زیبا در استرالیا برای مهاجران علاقمند به ویزاهای جدید کلاس 491 و 494 موقت منطقه ای وجود دارد.

در بخش دوم ، ما به ایالت های مرکزی و غربی استرالیا نگاه می کنیم.

:Australian Capital Territory

ACT پایتخت استرالیا به مرکزیت شهر کانبرا ، کوچکترین ایالت این کشور می باشد. بیش از نیمی از این قلمرو به عنوان پارک های ملی و ذخایر طبیعت نگهداری می شود که این محدوده تقسیم شده بزرگ از غرب تا شرق  کوه های آلپ استرالیا می باشد.

دولت مشترک المنافع ACT بزرگترین کارفرمای استرالیا است و نیروی کار در این منطقه متمرکز بر ارائه خدمات ، مدیریت عمومی و دفاع است. مشاغل مورد نیاز شامل معاملات تجاری ، IT ، بهداشت و آموزش است.

:South Australia

تمام ایالت استرالیا جنوبی به عنوان مناطق کم جمعیت در نظر گرفته شده است ، حالا انتخاب با خودتان هست که در شهر آدلاید اقامت داشته باشید یا در شهر های زیبای اطراف آن.

صنایع اصلی این ایالت شامل صادرات ، آموزش ، مواد غذایی ، تجارت ، تامین انرژی و دفاع است. SA همچنین سابقه پشتیبانی از مشاغل کوچک و مبتدیان را دارد.

:Tasmania

تقریباً یک پنجم از کل ایالت که معروف است به اماکن میراث جهانی ، فقط توسط پارک های ملی بیابان غربی تاسمانی پوشیده شده اند. در تاریخ این بخش از ایالت متعلق به محکومین و مجرمین در استرالیا است و تعدادی از سایت های این بخش هم اکنون در فهرست میراث جهانی (یونسکو) قرار دارند.

این ایالت جزیره ای کم جمعیت به حساب می آید. معادن ، کشاورزی ، آبزی پروری ، ماهیگیری ، جنگلداری و گردشگری به عنوان صنایع اصلی این ایالت می باشد. مشاغل مرتبط با علوم ، دفاع و انرژی های تجدید پذیر نیاز مبرم در این ایالت می باشد که با پشتیبانی وزارت رشد و توسعه امور خارجه استرالیا همراه است.

 :Western Australia

 :Broome

 

بروم در شبه جزیره ای واقع شده است که دو طرف شهر دارای اقیانوس است. از اهمیت تاریخی و علمی چشمگیری برخوردار است ، میزبان میلیون ها پرستوی مهاجر است و ردپاهای فسیل شده دایناسور ها در آن موجود است و یادآور صنعت اولیه مروارید در استرالیا می باشد.

تحولات منطقه ای در نفت و گاز ، معدن الماس ، زمینهای نادر و سنگ آهن موجب رشد اقتصادی بروم شده و صنعت معدن ، ساخت و ساز ، حمل و نقل ، مدیریت و آموزش را به کلیدی ترین مشاغل این شهر تبدیل کرده است.

 :Geraldton

 

ساحل خیره کننده gelardton ، آب و هوای مدیترانه ای و سبک زندگی ساحلی باعث جذب افراد از سراسر جهان به این منطقه می شود . دروازه ای به جزایر بکر Houtman Abrolhos مجموعه ای از 122 جزیره کوچک - غواصی ، ماهیگیری ، عکاسی و تماشای پرندگان همه به طرز چشمگیری محبوب هستند.

ساخت و ساز ، مراقبت های بهداشتی ، آموزش و تولید از عناصر اصلی  اشتغال در منطقه جرالدون است.

 :Northern Territory

این قلمرو دارای دو اقلیم است ، بیشتر ایالت بیابانی است که دارای یک منطقه شمالی است. همچنین با بیش از 100 ملیت و حدود 50 سازمان اجتماعی ، فرهنگی و مذهبی یکی از مکانهای فرهنگی متنوع استرالیا است. NT مشهور به  خانه Uluru  ، یکی از بزرگترین تخته سنگ های دنیا با 348 متر قد و حدود 550 میلیون سال سن - NT طیف گسترده ای از تجربیات را برای ساکنان و بازدید کنندگان به طور یکسان ارائه می دهد.

بخش های اصلی صنایع در این منطقه شامل تجارت زراعت ، معدن ، انرژی تجدید پذیر ، فضا و جهانگردی است. به نظر می رسد کل این ایالت کم جمعیت است.

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top