مناطق Regional جدید

پس از ایجاد تغییرات در نوامبر سال جاری ، پرت در استرالیا غربی و گلد کوست در کوئینزلند به عنوان "منطقه کم جمعیت" برای اهداف مهاجرت طبقه بندی می شوند.
ویزای تحصیلات تکمیلی طولانی تر برای زیر گروه ۴۸۵

 ایالت استرالیای غربی و ایالت  کوئینزلند به وزارت مهاجرت درخواست دادند که پرت و گلد کوست - به منظور جلب دانش آموزان بین المللی ، به عنوان "منطقه کم جمعیت" طبقه بندی شوند.  این امر به این دلیل است که از ماه نوامبر ، دانشجویانی که در این مناطق  تحصیل می کنند ، می توانند به ویزای کار دیگری که زیر کلاس 485 فارغ التحصیل شده اند ، دسترسی داشته باشند.
 از 16 نوامبر ، دانش آموزان در شهرهای منطقه ای از جمله آدلاید ، سان شاین کوست ، کانبرا ، نیوکاسل / دریاچه مک کواری ، وولونگونگ / ایلووارا ، ژلونگ ، هوبارت و اکنون پرت و گلد کوست قادر خواهند بود یک سال اضافی را بدست آورند.  ویزای تحصیلات تکمیلی ۴۸۵ برای این دانشجویان می تواند 2 سال بیشتر از دیگران باشد.

 

این تغییرات بر چه افراد دیگری تأثیر می گذارد؟

 برای افرادی که مشاغل موجود در این مناطق دارند و می توانند از طریق زیر کلاس جدید 494 (ویزای کار با حمایت کارفرما) و ویزای جدید Subclass 491 Skilled Work Regional (موقت) اقدام کنند.
 ایالتWA در این مرحله توصیه کرده است که لیست فعلی مشاغل مهاجرت مهارت استرالیا غربی (WASMOL) برای ویزای زیرکلاس 190 همچنان باقی بماند.

 ایالت کوئینزلند به روزرسانی ای در مورد برنامه مهاجرت ایالتی خود ارائه نکرده است.

پردازش ویزا

 وزارت مهاجرت همچنین اعلام کرده است که 2000 نفر ظرفیت اضافی در سهمیه ویزای منطقه ای ایجاد کرده است که به 25،000 نفر افزایش خواهد یافت.  متقاضیان ویزاهای منطقه ای نیز در اولویت پردازش درخواست ویزا قرار خواهند گرفت.
 

متقاضیان اکنون چه کاری می توانند انجام دهند؟

 حتی اگر این تغییرات تا اواسط نوامبر اجرا نشود ، ایده خوبی است برای شروع بررسی گزینه های ویزا خود.  مهاجران با داشتن اقوام در پرت و گلد کوست ممکن است اکنون فرصت های جدیدی برای حمایت مالی ویزا بدست آورند ، و افرادی که هم اکنون در این مناطق ساکن هستند ،  اکنون می توانند گزینه های بیشتری برای اخذ اقامت دائم داشته باشند. 

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top