آشنایی با مناطق کم جمعیت استرالیا

آشنایی با مناطق کم جمعیت استرالیا بخش اول

آشنایی با مناطق کم جمعیت استرالیا بخش اول

 

رفتن به مناطق کم جمعیت به معنای رفتن به یک شهر کوچک در وسط ناکجا آباد نیست.

تعدادی از مکانهای زیبا در استرالیا برای مهاجران علاقمند به ویزاهای جدید زیرکلاس 491 و 494  موقت منطقه ای وجود دارد. در بخش اول ، ما به برخی از ایالتهای شرقی استرالیا نگاه می اندازیم.

ایالت کوئینزلند

 Hervey Bay

یک شهر ساحلی در جنوب کوئینزلند می باشد، با تقریباً 3.5 ساعت رانندگی از شمال تا پایتخت ایالت شهر بریزبن.

Hervey Bay «پایتخت جهانی تماشای نهنگ جهان» به خاطر آب های امن و دسترسی آسان به جزایر Fraser در فهرست میراث جهانی شناخته شده است.

صنایع در حال رشد در این منطقه شامل مراقبت های بهداشتی و کمک های اجتماعی (از جمله مراقبت های سالمند) ، ساخت و ساز ، گردشگری و مهمان نوازی و ساخت می باشد.

Cairns

. دروازه ای به سمت شمال گرمسیری کوئینزلند

 Cairns دارای یک فرودگاه بین المللی ، چندین دانشگاه و کالج و یک مرکز کشاورزی پررونق است. می شود از آبشارهای زیبای Great Barrier Reef و Daintree Rainforest تنها در فاصله کمی از این شهر استفاده کرد.

شورای منطقه ای Cairns در برنامه ریزی استراتژیک خود از گردشگری ، آموزش بین المللی ، کشاورزی و تجارت دریایی به عنوان بخش های برنامه ریزی شده جهت رشد صنعت یاد کرده است.

ایالت نیو ساوت ولز

Tamworth

موسیقی کشور خود را دوست دارید؟

 Tamworth در شمال شرقی نیو ساوت ولز به دلیل جشنواره موسیقی سالانه کشورش - که آثار بین المللی با نام های بزرگ - و همچنین گیتار بزرگ طلایی خود را ترسیم می کند شناخته شده است!  مزارع حاصلخیز و زراعت ، تولید شراب ، غذاهای خوشمزه از جاذبه های دیگر این منطقه می باشد.

مراقبت های بهداشتی ، تجارت خرده فروشی ، ساخت ، آموزش ، کشاورزی و گردشگری طبیعت از صنایع مهم این شهر و اطراف هستند.

Byron Bay

این شهر واقع در سواحل شمالی NSW می باشد ولی در واقع بیش از آنکه به سیدنی نزدیک باشد ، به شهر بریزبن نزدیک است. بایرون که به دلیل سبک زندگی در کنار ساحل و بازدید کنندگان مشهور معروف است ، به سرعت از یک شهر خواب آلود به یک کلان شهر کوچک شلوغ تبدیل شده است.

صنعت اصلی در این شهرگردشگری و خدمات مرتبط با آن است ، اما بخش های پر رونق دیگری شامل فناوری اطلاعات ، حمل و نقل ، ساخت و ساز ، کشاورزی و صنایع خلاق نیز در آن وجود دارد.

ایالت ویکتوریا

Ballarat

  Ballaratیکی از ثروتمندترین مکانهای استرالیا به لطف معادن طلای گسترده در این منطقه می باشد، Ballarat یک مکان مهم تاریخی و فرهنگی در منطقه ویکتوریا است.

در شهر Ballarat ، شهر موزه  Sovereign Hill در دهه 1850 در جریان جنگ طلا واقع گردیده، که یکی از جاذبه های مهم گردشگری در ویکتوریا است.

صنایع اصلی در این شهر شامل خدمات (گردشگری ، مهمان نوازی و خدمات حرفه ای) ، ساخت و ساز ، معدن ، کشاورزی ، فناوری اطلاعات و انرژی تجدید پذیر می باشد.

Mildura

Mildura با آب و هوای مدیترانه ای ، یک مقصد محبوب برای علاقه مندان به طبیعت است.

فکرش را کنید، پارک های ملی میراث جهانی ، دریاچه های صورتی ، حیوانات وحشی بومی و فرهنگ بومی. همچنین برای علاقه مندان به کار و فعالیت در فضای باز و آزاد، قایقرانی ، ورزش های آبی و گلف در این شهر امکانات خوبی ارائه می شود و موجود است.

رونق سبد غذایی ویکتوریا در کنار صنایع کشاورزی و باغداری ، همراه با تولید مواد غذایی و آشامیدنی در این شهر می باشد. گردشگری ، ساخت و ساز و معدن نیز در این شهر از صنایع مهم می باشد.

هفته آینده به بررسی مناطق کم جمعیت مرکزی و غربی استرالیا می پردازیم.

  • ویزای استرالیا
طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top